Mogu li vam društvene mreže biti zamjena za web stranicu?

Mogu li vam društvene mreže biti zamjena za web stranicu?

MediaGoods > BLOG MEDIAGOODS > Blog > Mogu li vam društvene mreže biti zamjena za web stranicu?

Društvene mreže nisu i ne mogu biti zamjena za web stranicu. Razloga za to je mnogo, a mi smo izdvojili samo najvažnije odgovore na pitanje „Zašto ne mogu imati društvene mreže umjesto weba?“ 😊

 

1️⃣ Vaša web stranica je jedina online platforma koja je zaista samo vaša.

Sve službene stranice i profili na društvenim mrežama u vlasništvu su vlasnika tih mreža koji jednim klikom mogu odlučiti da vas više nema u toj sferi. U toj bi situaciji, cijela prodaja koju ostvarujete na društvenim mrežama nestala baš kao i online prisutnost vašeg brenda koju ste strpljivo gradili. Također, vlasnici mreža su ti koji kontinuirano mijenjaju uvjete korištenja njihovih platformi i primorani ste igrati po njihovim pravilima. Što itekako utječe na način oglašavanja i rezultate.
Jednom smo naletjeli na sjajnu usporedbu koja kaže: društvene mreže su poput divljeg zapada – ti nemaš kontrolu. Što najslikovitije potvrđuje gore napisano. Nemojte svoju online prisutnost graditi samo na jednoj platformi.

 

2️⃣ Web stranica je osobna iskaznica vašeg biznisa koja sadrži baš SVE informacije o vama.

Da, na društvenim mrežama svakodnevno krojimo priču o vama i dijelimo male komadiće mozaika koji vas predstavljaju vašoj ciljanoj skupini. Ali njihova je glavna zadaća zaintrigirati čitatelja i potaknuti ga da sazna više o vašem proizvodu.
Tu na scenu stupa web stranica – mjesto na kojem možete kvalitetnim sadržajem prezentirati uslugu i proizvod, istaknuti svoje prednosti u odnosu na konkurenciju. Ne kaže se uzalud da web za vas radi 24/7, iskoristite to.

 

3️⃣ Ne želite sužavati svoju publiku i potencijalni krug kupaca.

Izuzetno velik broj ljudi koristi društvene mreže, no nemojmo zaboraviti da je velik broj onih koji ih ne koriste. Sigurno i vi u društvu imate barem jednog frenda koji odbija biti prisutan na društvenim mrežama. On je dio grupe koju ste automatski eliminirali iz kategorije potencijalnih klijenata ukoliko nemate web stranicu. Zašto si sužavati krug potencijalnih kupaca?

 

4️⃣ Trebate pojačati svoju prisutnost na tražilicama.

Ah taj Google i najbolji mu prijatelj SEO, o kojima se uvijek iznova priča. Ali s razlogom – ukoliko želite biti vidljivi na Googleu, nužno je uložiti u web stranicu i SEO optimizaciju. Jednom kada prilagodite sadržaj vašeg weba i on bude satkan od riječi i fraza relevantnih za vašu djelatnost (one koje ljudi upisuju u tražilice), vaša će stranica ostvarivati bolju vidljivost u rezultatima pretraživanja.  Što itekako povećava šansu da privučete nove klijente.

 

5️⃣ Želite biti vjerodostojni.

U moru konkurentskih profila koji nude sličnu uslugu ili proizvod, ponekad nije dovoljno biti originalan. Dobar dio publike koja je vidjela vaš profil na društvenim mrežama će prije kupnje ili dogovora za suradnju, provjeriti imate li web stranicu. Profesionalna web stranica definitivno izgrađuje vjerodostojnost vaše poslovne priče i daje vašem poslovanju notu ozbiljnosti, pogotovo ukoliko na stranici imate i osvrte zadovoljnih klijenata i kupaca. Oni su najvažnija potvrda vaše kvalitete.

Zato dobro razmislite o tome da svoju online prisutnost gradite i na svojoj web stranici. Naš tim rado će ju dizajnirati baš po vašim željama. Javite nam se na info@mediagoods.hr da dogovorimo sastanak i prođemo kroz sve detalje. 😉